» Daniaron.hu

Örömökkel és kudarcokkal teli évek

Szezonértékelések 2010-2016

2017. június 01. - aronrunning

dobogo_szezon_9.jpg2017 közepén úgy döntöttem, hogy átköltöztetem a blogot. A Facebook page 2015-ös elindításával valójában  fölöslegessé vált a régi oldal, sokszor én is csak utólagosan frissítettem. Az utolsó két évben igazából csak a szezonértékelő bejegyzések tartották életben a régi blogot, mivel ezek olyan terjedelmet kívánnak meg, amiket a Facebook már nem bír el, én viszont kötelezettségemnek tekintettem ezek megírását, akkor is, ha a hosszuk miatt csak kevesen olvassák őket. Facebookon értelemszerűen nem lehetett őket megírni, mert hiába van az üzenőfali bejegyzések mellett egy (direkt a nagyobb hangvételű szövegek számára kitalált) 'Jegyzetek' doboz, az valójában teljesen használhatatlan. Nem csak azért, mert a formázási lehetőségek minimálisak, hanem azért is, mert a facebook algoritmus a képes tartalmakat támogatja, a jegyzeteket pedig alig-alig tölti be a hírfolyamba, még a külső hivatkozásoknál is kisebb az elérésük. Meg aztán hébe-hóba azért akadt olyan verseny is, amiről volt mit írni, szóval a blog megmaradt.

Aztán egyszercsak egy hirtelen ötlettől vezérelve megcsináltam ezt az oldalt, ami a régitől nem csak kinézetében különbözik, hanem vállalásaiban is. Régen minden versenyről írtam bejegyzést, amolyan dokumentáló jelleggel. Ha nem volt mit mondanom, akkor is írtam, emellett nagyon precíz címkézési rendszert vezettem, távra, pályára, típusra bontva elő lehetett keresni minden versenyt és eredményt. Mostantól viszont csak arról fogok írni külön blogposztot, ami megköveteli a részletesebb kifejtést - minden másra ott a Facebook/Instagram/Youtube triumvirátus.

Ennek megfelelően ez az új oldal is sokkal letisztultabb, nincs annyi menü és címke, kevesebb a hangsúly a folyamatos dokumentáláson, csak a fontos dolgokról születik cikk. Ugyanakkor az új menüsorban is törekedtem arra, hogy egyszerű, gyorsan átlátható rendszerbe rendezzem a bejegyzéseket. Szerettem a régi blogot, öröm volt írni és folyamatosan csiszolgatni, rengeteget fejlesztettem rajta az évek alatt, a végére már valójában sokkal inkább működött honlapként, mint blogként, egyedül a külcsín árulkodott róla, hogy mégiscsak egy blog (mondjuk a publicisztikáimat továbbra is oda gyűjtöm, de nem tudom észrevette-e valaha valaki, hogy az egy másik blog, csak hajszálpontosan megeggyező felülettel). Néhány bejegyzést átmásoltam, hogy azért ne legyen teljesen csupasz az új blog, a szezonértékelők azonban nem tartoznak közéjük, hiszen azok erősen múltidejű cikkek. A régi blogon azonban továbbra is elérhetőek, úgyhogy a folytonosság mégsem szakad meg teljesen, hiszen a jövőben is szándékomban áll éves összefoglalókat írni, csak most már nem feltétlenül lesznek tele a versenybeszámolókra mutató linkekkel. Mindenesetre, üdv az új blogon!

magyarorszag3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aronrunning.blog.hu/api/trackback/id/tr4212583831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása