» Daniaron.hu

Ranglistavezető eredmény Portugáliából

International Meeting of Leiria 2014

2014. június 09. - aronrunning

img_7082.JPGIdén Portugáliába utaztam a jó időeredmény reményében. Kicsit izgultam az ideális mezőny miatt, mert egy 8:40 alatti tempót még nem bírtam volna el, egy 9 perces pedig lassú lett volna, ezért előzetesen egy 8:50 eleji eredményt tartottam reálisnak, és ez a becslés helyesnek is bizonyult.

Az első km-t nagy hévvel kezdték a portugál futók, én pedig az elsőtől biztonságos távolságban beálltam a középmezőnybe, mivel számítottam rá, hogy ez a lendület idővel alább marad. Így is lett, és ahogy kezdett szétszakadozni a mezőny, úgy futottam egyre feljebb, majd féltáv környékén az egyik portugál előre futott, onnantól pedig már csak rá figyeltem. A 2:58-as első kilométerre futottunk 3 percet, majd következett az utolsó két kör. Az akadályvételek nem mentek túl könnyen, van még mit csiszolni rajta, többször is lemaradtam egy-egy kevésbé jól sikerült akadályvétel után, de összességében mégis biztonságban éreztem magam, és vártam a hajrát. Ezt utólag visszagondolva jobb lett volna a vizesároknál megkezdeni, mert jó erőben érkeztem oda, de mégis vártam az utolsó egyenesre. Azt hiszem kicsit elbíztam magam, és ezért sem sikerült az utolsó akadályvétel, ami után talán még utól is lehetett volna érni az ellenfelemet, de abban a pillanatban nem koncentráltam ehhez eléggé, és az utolsó métereken már nem is törtem magam érte. Így futottam végül 8:54-et, ami egyelőre életem második legjobbja. A célbaérkezést követően természetesen volt bennem némi hiányérzet, de mire az eredményhirdetéshez érkeztünk, már elszállt, és nagyon örültem a portugáliában szerzett ezüstérmemnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://aronrunning.blog.hu/api/trackback/id/tr312582591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása