» Daniaron.hu

Második hely Svájcban

International Meeting of Genf 2015

2015. május 19. - aronrunning

kepernyofoto_2017-06-09_23_02_13.pngIdén Genfbe utaztam egy jó időeredmény reményében, ami azt jelenti, hogy jó mezőny esetén szerettem volna 8:50 alatt futni. Sajnos a rajtlistán már látszott, hogy ez nehezen fog összejönni, az igazi problémát azonban inkább az időjárás okozta: rettentő megel volt Genfben.

A rajtlistát ugyanakkor mégsem tanulmányoztam át elég figyelmesen, mert egy török futót a 8:29-es egyénijével a 9:15-ös és a 9:35-ös futó közé írtak fel, ezért egyszerűen átskilottam felette, mivel az időeredmények egyébként sorrendben voltak felírva. Ezért is lepett meg, amikor valaki kiugrott a mezőnyből, és később sem fáradt el. Az első kör a tapogatózásról szólt, de végül be kellett látnom, hogy nem tudok senki mögé sem beállni, így megelőztem azt a két futót, akik mögött addig próbáltam elfutni. 1000 méter környékén a portugál fiút is beértem, aztán gondoltam kezdődhet a törökre való felfutás. Az első helyezett azonban csaknem akart közeledni, sőt, mintha egyre távolodott volna. A köztünk kialakult 50 méteres különbség azonban csak az utolsó 1200 méteren nőtt meg nagyon, mivel itt már úgy voltam vele, hogy utólérni már nem tudom, csak fussam le a távot. Bár az 1000 és a 2000 méter is a 9 perces részidőn belül volt, a nagy távolság és a meleg közösen eléggé felemésztettek, így végül csak 9:08-al értem célba. A célbaérkezés után beletelt egy kis időbe, amíg tisztáztam magamban a történteket, mert nem tudtam eldönteni, hogy a nem éppen ideális mezőny és a meleg mekkora mértékben hátráltattak, de valószínűleg nagyon nagy mértékben.

A bejegyzés trackback címe:

https://aronrunning.blog.hu/api/trackback/id/tr10012582605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása