» Daniaron.hu

Ismét a legjobb magyar a hazai rendezésű EB-n!

19th SPAR Cross Country Championships - Budapest 2012

2012. december 11. - aronrunning

dani_aron_67.JPG

Az emelkedőket nem mertem megfutni, féltem hogy a tetőre érve teljesen kifulladok, és szerintem soha sem szedtem ilyen gazdaságosan a lábaimat. A lejtőkön éppen ezért éreztem magamban az erőt, de a hótól hepe-hupás talajon nem tudtam olyan gyorsan futni, mint ahogy szerettem volna, így a célba kicsit elégedetlenül értem be a 64. helyen, bár az vigasztalt, hogy akik esetleg az emelkedőkön megelőztek, azokat a végén mind lehajráztam, sok embert fogtam az utolsó métereken.  

Az idei Mezei EB az egyik legkellemesebb versenyélményem, mert itthon rendezték, és noha nem sikerült a mezőny első felében végezni, mindenkitől csak pozitív visszajelzéseket kaptam, illetve most tapasztaltam először, hogy egy hazai rendezésű verseny mennyivel kényelmesebb, mint egy külföldi, ahova több ezer kilométert kell utazni, és ahol a pályán kívül csak ritkán van ideje körülnézni az embernek, hogy hol is van valójában. Harmadrészt pedig nagyon népes csapattal vágtunk neki a versenynek, jó volt jobban összeismerkedni a többiekkel, beszélgetni egy keveset olyanokkal, akiket korábban csak hírből ismertem. Másoknak ez talán nem ilyen meghatározó élmény, hisz az edzőtáborokból sokan ismerik egymást, én viszont legfeljebb a versenyeken találkozok a többi futóval. (eredeti bejegyzés)

A bejegyzés trackback címe:

https://aronrunning.blog.hu/api/trackback/id/tr6312585431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása