» Daniaron.hu

Jó szereplés a mezei Európa-bajnokságon

18th SPAR Cross Country Championships - Velenje 2011

2011. december 11. - aronrunning

photo_17.jpgA mezőny közepén kezdtem meg a versenyt, de 500 méter után innen folyamatosan leszakadtam, mivel a különösen erős folytatásba nem tudtam belemenni, akármennyire is próbáltam saját csapattársaim mögött maradni (már amennyire láttam őket a nagy színkavalkádban) - nem esett jól. Az első nagy körből gyorsan leszűrtem, hogy csak a belső íveken lehet jól futni, így a második körnek már összeszedettebben futottam neki, és örömmel nyugtáztam azt is, hogy a kör végén levő sártenger egyáltalán nem olyan vészes, mint amilyennek előzőleg hittem. Megkezdtem az apró felkapaszkodásokat, emberről emberre, előttem nagyrészt mindig a német Leif Schrödner-Groeneveld futott. Rajta utazva lassanként lehagytam a csapattársaimat, mígnem 6 km környékén észrevettem, hogy Szabó Sanyi, a magyar csapat nagy favoritja pár méterrel előttem fut.

Ennek örültem is, meg nem is. Nem örültem, mert őt mindenki sokkal előrébb várta, és ez a csapatot is előrébb vihette volna pár helyezéssel, de ezek után világos volt, hogy a magyar csapat már nem végezhet túl előkelő helyen, ha az első emberei a 70. hely környékén tanyáznak. Örültem viszont annak, hogy lehetőségem nyílik elsőnek lenni a csapatból. Az utolsó körnek nagyon frissen álltam neki, s bár ez volt a leggyorsabb köröm, inkább az óvatosság jellemezte. Az egyéni ambíciók ekkor talán a csapat elé kerültek, mivel elkezdtem az utolsó 500 méterre koncentrálni - ahogy azt már az indulás előtt is elterveztem. A hosszú hajrá megkezdésekor sikerült lehagyni Sanyit, és még 2-3 embert. Arra számítottam, hogy picit sűrűbb lesz a mezőny, és talán több helyet is tudok majd javítani a legvégén, és ez valószínűleg így is történt volna, ha egy 20 hellyel előrébb sikerül helyezkednem. Utólag úgy érzem, hogy kis erőbefektetéssel sokkal jobb helyzetből tudtam volna elkezdeni a felfutást, persze utólag nehéz rekonstruálni, hogy mit is éreztem pontosan, amiért ez nem így történt. Köszönöm a bizalmat és a lehetőséget, és köszönöm minden lelkes szurkolónak, aki kijött, vagy a számítógép képernyője előtt próbált meg kiszúrni az élőközvetítés során. (eredeti bejegyzés)

A bejegyzés trackback címe:

https://aronrunning.blog.hu/api/trackback/id/tr8512585425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása